مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-21پزشكي

طراحی اولین اپلیکیشن جامع تخصصی گیاه پزشکی


رییس موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور با اشاره به طراحی اولین اپلیکیشن جامع تخصصی گیاه پزشکی گفت: این اپ شامل مدیریت  آفات، بیماری ها و علف های هرز (21 محصول زراعی و باغی ) بوده که در قالب 63 اپلیکیشن مجزا با محتوای فنی (معرفی، - رییس موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور با اشاره به طراحی اولین اپلیکیشن جامع تخصصی گیاه پزشکی گفت: این اپ شامل مدیریت  آفات، بیماری ها و علف های هرز (21 محصول زراعی و باغی ) بوده که در قالب 63 اپلیکیشن مجزا با محتوای فنی (معرفی، علائم و راهکارها) تدوین شده است.

حسین رنجبر اقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تولید این ابر اپلیکیشن با همکاری دو موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و آموزش و ترویج کشاورزی با تکیه بر دانش موجود در موسسه تحقیقات گیاه پزشکی و همکاری 70 نفر از اعضای هیات علمی و محققین آن درسطح کشور توسط اداره آموزش و ترویج و انتقال یافته های این موسسه صورت گرفت.

وی ادامه داد: این نرم افزار شامل مدیریت آفات، بیماریها و علف های هرز (21 محصول زراعی و باغی ) بوده که در قالب 63 اپلیکیشن مجزا با محتوای فنی (معرفی، علائم و راهکارها) تدوین شده است.

این نرم افزار ضمن قابلیت به روزرسانی با در دسترس بودن تصاویر، می تواند کمک شایانی به کشاورزان و بهره برداران در کنترل به موقع آفات، بیماریها و علف های هرز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی اولین اپلیکیشن جامع تخصصی گیاه پزشکی

طراحی اولین اپلیکیشن جامع تخصصی گیاه پزشکی